پایگاه خبری وبدا

پایگاه خبری وبدا

امروز دوشنبه ، 1404/02/01

سال 1403 ، جهش تولید با مشارکت مردم

پایگاه خبری و اطلاع رسانی وبدا (دفتر یاسوج)

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای ماموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است. در بررسی سند چشم‌انداز 20 ساله کشور و برنامه‌های توسعه جمهوری اسلامی ایران، به نکات مهمی توجه شده که مبنای برنامه‌ریزی برنامه‌های روابط عمومی است. بیشتر بخوانید ..

یاسوج ، بلوار مطهری ، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، طبقه سوم ، واحد روابط عمومی

شماره تماس: 0743337251

مدیر مسئول : ذوالفقار دیودل

سردبیر : سیده سحر حسینی

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، گفت: یکی از شاخص‌های سنجش کارآمدی و توسعه از جمله در بخش‌های بهداشت و درمان رضایت ارباب رجوع از خدمات ارائه شده در سازمان ها و ارگانها است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، گفت: یکی از شاخص‌های سنجش کارآمدی و توسعه از جمله در بخش‌های بهداشت و درمان رضایت ارباب رجوع از خدمات ارائه شده در سازمان ها و ارگانها است.


به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج؛ دکتر سید ذاکر سعیدی نژاد، سلامتی را  رکن همه ارکان و سرمایه زندگی و در زمره بر‌ترین نعمت‌ها و گوارا‌ترین بهره‌ها عنوان و اظهار کرد: بدون این رکن، مردم در تاثیرگذاری بر جامعه و پیشرفت آن ناکام هستند.


وی تصریح نمود: پس کار بزرگی به ما سپرده شده که در چنین شغلی به ارائه خدمت می پردازیم، پس اگر ملاحظات لازم را داشته باشیم، بی شک هر لحظه در حال عبادت هستیم.


وی تکریم بیماران و ارباب رجوع را بخشی از کیفیت خدمات بیمارستانی دانست و ابراز داشت: اگر خدمات صادقانه را سر لوحه کار خود قرار دهیم، اجر و مزد آن را نزد پرودگار متعال و نیز خدمت گیرندگان خواهیم گرفت آن وقت است که باید به خودمان ببالیم که توانسته ایم گوشه ای از دین خود را ادا نماییم.


رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، اذعان داشت: یکی از ابعاد مهم تکریم بیمار و ارباب رجوع، رفتار مناسب با آنها است و ما باید با همه بیماران و همراهان آنها با احترام و صداقت برخورد کنیم.


وی با بیان اینکه در سیستم بهداشت و درمان بین مریض و پزشک و نیز بین مریض و سایر عوامل دخیل در درمان، عدم تقارن اطلاعات وجود دارد، ادامه داد: اطلاعات ما در رابطه با بیماری، عوارض آن و مراحل مختلف پیگیری و اقدام درمانی به طور معمول بیشتر از بیماران و همراهان آنها است که باید به نحو مطلوب و کافی، اطلاعات در اختیار آن‌ها قرار دهیم.


دکتر سعیدی نژاد گفت: علاوه بر الگوی رفتاری مناسب، عوامل دیگری مانند فیزیک بیمارستان و محیط درمانی، دسترسی به موقع و آسان به خدمات، کیفیت مراقبت‌های پزشکی و پرستاری و زمان انتظار برای دریافت خدمات از سایر عواملی قلمداد می شود که می‌تواند بیمارستان‌ها را در مسیر تعالی و ارتقاء پیش برد.


وی اخلاق حسنه، دقت، صداقت و سرعت عمل را از مهمترین ویژگی های پرسنل بیمارستان شهید بهشتی برشمرد و خاطر نشان کرد: افزایش تعداد بیماران و مراجعه همراهان آنها گاهی موجب کندی روند ارائه خدمت به بیماران می شود که لازم است مردم عزیز از تجمع بیش از حد بر بالین بیمار، محوطه و سایر بخش ها خودداری نمایند تا شاهد نظم و برقرای آسایش برای دیگر بیماران باشیم.142-5